Monday, August 14, 2006

et studie af stabilitet: hidsig

det var ikke sådan
fordi jeg ønskede at det skulle være, sådan
det var ikke meningen
at jeg ville skrige af dig på den måde
det var jo ikke på den måde
jeg er bare hidsig


dagene står i kø rundt om hjørnet
tyngdekraften har vist fået fat i mig igen
det var ikke sådan
jeg kan mærke det på den måde
dagene bliver kortere på
og nætterne tager til
det var ikke meningen
skræl den der betonhud væk
kan du ikke se at mine
fingerspidser er
slebet helt væk
af at grave i monotomien
min stemme knirker
af at skrige af dig på den måde
jeg er bare hidsig


det var jo ikke fordi
dagene blev kortere
jeg tror bare ikke sex
er noget for mig
det var ikke meningen men
prøv at grave i min betonhud
det var den måde
nætterne knirkede
at jeg blev nødt til at skrige
jeg tror stadig ikke på
at tv gavner nogen
det er jo til at
blive hidsig af

No comments: